dinsdag 2 april 2013

Shoplog Primark | Goede vrijdag


Ieder jaar ga ik op goede vrijdag winkelen in Alkmaar, al zolang ik me kan herinneren. Dit jaar niet, we zijn naar Bataviastad en Almere (voor de primark) geweest. Hier een kleine shoplog, want ik heb niet superveel gekocht.




In bataviastad kocht ik alleen het volgende shirtje:
 Vero Moda: €13,95

De primark was de volgende stop, ik heb veel reacties gelezen op girlscene.nl van mensen die het er SUPER druk vonden, maar geloof me het viel echt mee, het is ieder weekend zo druk, meestal nog wel drukker. Ik heb maar 2 of 3 minuutjes voor de paskamers gewacht en van die 3 minuten duurde het kaartje halen en het tellen van de kledingstukken e.d. nog het langste.
Ik heb er de volgende spulletjes gekocht:
Deze bikini, het broekje kostte €5,00 en het bovenstukje €7,00

 Tas €10,00. Ik had hem al vaker zien hangen, maar toen steeds niet gekocht. Nu dus wel!

 Deze haircuffs €1,50 per stuk. Ik heb ze allebei gekocht (zilver en goud), zilver draag ik meer in de lente en zomer, goud meer in de herfst en winter.

 Deze nep allstars voor maar €8,00

 Trui in de aanbieding voor €11,00. Hij schijnt een beetje door en de hals is een beetje tussen een "gewone" en een hoge hals in.

 Basic vest €10,00. Ik heb dit zomerse kleurtje gekozen omdat het overal bij past.

Als laatste kocht ik nog dit shortje bij de H&M, ik was van plan om ook nog een mintgroene blouse te kopen, maar die was er niet meer in mijn maat. Dit shortje werd gelukkig net bijgevult, want hij was eigenlijk uitverkocht, maar omdat ik er om kwart voor 6 nog eens binnen liep. Waren ze net alles aan het bijvullen. Happy me!
Dit shortje kostte €9,95, dus nog goedkoper dan een shortje bij de primark. Mensen zeggen wel dat de primark super goedkoop is, maar veel andere winkels kunnen bepaalde artikelen nog goedkoper hebben! Je hoeft dus echt niet AL je kleding bij de primark te kopen "omdat het daar het goedkoopst is" met de reiskosten erbij ben je ongeveer net zoveel kwijt als voor iedere andere winkel.

De rest van mijn paasweekend zie je morgen in een korte post!

5 opmerkingen:

  1. Loving the bikini! Leuke dingen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles is echt super mooi! vooral die bikini
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe dingen! Vind vooral je tas, trui en schoenen heel leuk.
    Ik heb wat rondgekeken op je blog, wat een leuke blog heb je! Ik volg je nu :)

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes. Ik was laatst ook bij de Primark, ik heb helaas die rugzak niet gezien. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...