donderdag 25 april 2013

Tag || Mijn eerste make-up

Een hele tijd geleden zag ik deze tag voorbij komen, ik wist dat ik dit palette nog had liggen. Dit was, voor zover ik weet, mijn allereerste make-up palette, dus daar gaat deze tag over. Ik heb het destijds gekocht in een winkel voor kinderkleding en de kwaliteit is niet bepaald goed. De achterkant van het doosje (binnenin) is een spiegel en de kleurtjes zitten binnenin op de voorkant.


De oogschaduws zijn creamy en er zaten 2 van die kwastjes met 2 haartjes bij. de 2 middelste kleurtjes heb ik nooit gebruikt omdat ik niet wist wat het was. Ik denk glitters voor om je ogen heen of iets in die richting. Ik ben sowieso niet zo'n fan van creamy oogschaduw, het enige voordeel is denk ik dat het geen fall-out geeft, maar het smeert voor geen meter (vind ik).

Ik weet niet meer precies hoe oud ik was toen ik dit palette kocht, ik geloof iets van 10 ofzo. Ik was nogal vies van meisjes dingen zoals roze en winkelen, mij kon je alleen maar blij maken met voetballen. Waarom ik dit palette gekocht heb is mij daarom een raadsel.

Wat was jullie eerste make-up product?

2 opmerkingen:

  1. hahah wat leuk om te zien! ik kan me serieus herinneren dat ik ditzelfde doosje ook had hahaha.

    liefs,
    florien
    On diraƮt que c'est la mode

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo grappig! :D precies dit doosje heb ik ook gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...