maandag 24 maart 2014

Outfit of the day || Chique and baggy

Laatst vertelde ik al over mijn nieuwe schoenen en deed ik een inspiratiepost over het combineren van een boyfriendjeans. Deze outfit is inmiddels mijn favoriet, zowel met all stars als met deze zwarte hakken. Ook varieer ik wel eens met de broek, ik draag deze outfit met de boyfriend jeans of met een high waisted nepleren broek. De outfit is erg geschikt voor dit weer, het jasje is lekker warm maar oogt niet te winters. De broek is licht van kleur en past daarom goed bij deze tijd van het jaar. De laarsjes/hakken zijn vrij hoog en ik draag er dan ook gewoon sokken in, mijn neppe witte all stars zijn iets meer voor de warmere dagen, daar draag ik namelijk geen sokken in (of korte witte sokjes) en je ziet dus een stukje bloot.

Wat vinden jullie een fijne outfit om te dragen?

Blazer, boyfriend jeans & wit shirt (doorschijnend voor en kant achter) - Only, Laarsjes - Bershka, Zonnebril - Primark, Ketting - H&M

Zoals ik al eens eerder had gezegd heb ik problemen met het focussen van mijn camera als hij op de timer staat, vandaar dat ik de outfitpost eens op deze manier doe. 


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...