zaterdag 3 mei 2014

Winactie || Horloge van Sherri.nl

Dit superleuke horloge kwam ik afgelopen week tegen op Sherri.nl. Ik was namelijk door de eigenaresse gecontacteerd en mocht iets uitzoeken van haar website om weg te geven aan 1 van mijn volgers.

Sherri.nl is een webshop die leuke en betaalbare horloges, sieraden en iphonehoesjes verkoopt. Je hebt bijvoorbeeld al een hoesje voor je iPhone 4S voor 2,00! 



Ik koos dus dit mooie witte horloge van Geneva uit. De randen zijn heel chique in een roségouden kleur.

Je kunt dit mooie horloge winnen door het volgende te doen:

- Like Sherri.nl op facebook
- Volg mij op bloglovin
- Like dit bericht op bloglovin
- Laat een geldig e-mailadres achter in de comments

Wat kun je nog doen om extra kans te maken?
- Like mijn blog op facebook (+1)
- Volg mijn blog op Twitter (+1)
- Volg mij op Instagram (+1)
- Schrijf iets over de winactie op je blog (+1)

De winactie loopt nog t/m vrijdag 30 mei 23.59

7 opmerkingen:

  1. Hoi, superleuk horloge en een leuke winactie. Ik volg je, heb het geliked enzo. Heb helaas geen twitter, maar ik volg je wel op instagram. Dus +1 hehe! Mijn e-mail is: imkcool@outlook.com
    Ik hoop dat ik win, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woowww die is mooi :)
    Dus ik doe natuurlijk mee.
    Mijn mail: runwithfashion@live.nl

    Volgde je al op BL & Twitter en heb verder alles gedaan wat moest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee! Ik volg Sherri.nl op facebook en ik volg jou op facebook, twitter, instagram en bloglovin (ik heb ook het bericht geliked)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. e-mail: piinkbeautyprincess@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey!
    Ik heb alles gedaan, twitter, instagram, bloglovin, etc. :p
    Ik heb sinds een paar dagen ook een domein en dus een blog waar ik iets over jouw blog zal schrijven ;)
    (Maylena.nl)
    Ik wil wel even zeggen dat ik je blog erg leuk vind!
    Dit is mijn emailadres: matamilja@hotmail.com

    Groetjes, Jeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof! Ik doe graag mee. Ik volgde je twitter en instagram al, en je bloglovin natuurlijk ook. Facebook ook gedaan. :) Leuk horloge! Oh en mijn mail is contact@mimes.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk klokje zeg!!! Die zal heel leuk staan om mijn pols, geen excuus meer om te laat te komen hihi... Ik heb alles gedaan, EN direct ff rondgeneust in de webshop van Sherri, even wachten op centjes en direct ff iets bestellen:):) Geniet van het zonnetje allemaal... Groetjes ilse prins wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...