donderdag 31 juli 2014

Outfit || Stripe it up

Het is alweer meer dan een maand geleden dat ik voor het laatst een outfitpost plaatste. Ik heb er simpelweg geen tijd voor gehad. Ik laat mijn vriend altijd de foto's maken en hij is niet altijd bij mij als ik een outfit wil fotograferen. Gisteren wel! We deden weer ons vaste rondje door het Almeerse Beatrixpark en schoten wat outfitfoto's.

It's been a month since my last outfitpost came online. I just didn't have enough time to do it. My boyfriend takes all of the pictures and he's not always here when I want to shoot an outfit. Yesterday he was! We did our regular walk through the park and shot some pictures.




Ik droeg gisteren de kledingstukken uit de shoplog van een paar dagen geleden. De items heb ik intussen al veel gedragen. Helaas begint de zool van de schoenen al te slijten, terwijl ik die gisteren voor het eerst verder mee heb gelopen dan 20 meter... Ik hoop niet dat ze echt snel kapot zijn, want ik hou van deze cut-out boots!

Yesterday, I wore the items from my shoplog that you might have seen a few days ago. I have worn them a lot already. Unfortunately, the soles of these shoes are starting to wear off, while this was the first time really wearing them. I hope they don't break, because I really love these cut-out boots!

Top - Pieces, Trousers - Pieces

Shoes - Primark

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit =) !!
    Je top is echt heel leuk.
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke comfy look! Ben verliefd op je schoenen.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit! De cut out boots zijn inderdaad echt leuk! Hoop voor je dat ze gewoon heel blijven :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...