zondag 3 mei 2015

New In || Silver Watch

Afgelopen vrijdag haalde ik (eindelijk) mijn verjaardagscadeau op. Ik was in maart al jarig, maar wist destijds niet wat ik voor mijn verjaardag moest vragen. Al een lange tijd had ik een liefde voor zilveren sieraden en vooral horloges. Toen ik dit horloge tegenkwam in een winkeltje in Enschede, wist ik dat ik deze zou willen hebben. 



En dit is hem dan! Het is een simpel zilveren horloge van het merk Ernest. De 3 kleine klokjes in het horloge zijn puur ter decoratie en werken dus niet. Mijn "vorige" horloge was ook van Ernest (maar had een rose gouden kleur). Deze is iets kleiner en eigenlijk vind ik dat wel erg mooi. 

Ik ben echt heel erg blij met mijn horloge. En ik wil mijn lieve vriend ook nogmaals bedanken voor dit mooie horloge. Ik weet dat ik het zelf heb uitgezocht, maar ik vind het erg lief dat ik deze van hem heb gekregen. 

Horloge Ernest - €29,95

Wat vind jij van zilveren horloges?


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...