vrijdag 1 mei 2015

Outfit || Rolled Up

Vorige week had ik tentamenweek. Daarom droeg ik een lekkere comfortabele outfit, broekpijpjes opgerold, sneakers eronder en je bent meteen nog spring-proof ook! Ik draag hier mijn fijne platform sneakers van H&M met mijn broek van de Pieces die ik zelf ge-Distressed heb (zie hier). Ook draag ik mijn bomber van de Zara, echt een fijn item en een basic shirt.






Bomber - Zara, Shirt - Pieces, Broek - Pieces x DIY, Schoenen - H&M

Ik vind dit echt een super fijne, comfortabele outfit en deze combi zal ik nog veel gaan dragen denk ik. Ik vind de opgerolde pijpjes ook erg leuk staan, het maakt de outfit een stuk geschikter voor de lente.

Draag jij je broekpijpjes ook graag opgerold? 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit weer =)
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vestje vind ik echt heel mooi. Ik zoek al een tijdje naar zoiets, dus zal eens in die winkel binnen springen.

    Ps. Ik geef momenteel een leuke box weg. Zin om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...