zondag 14 juni 2015

New in || Minimal Bag

Ik ben verliefd, natuurlijk al 2 1/2 jaar op mijn vriend, maar nu ook op deze prachtige tas! Je kon hem vorige week al bewonderen op Instagram, maar mocht je me daar niet op volgen (shame on you) dan presenteer ik je bij deze: de meest perfecte minimalistische tas EVER!



En dan vraag jij je waarschijnlijk nu af waar ik deze prachtige rugzak heb gekocht, nou gewoon bij Primark. In Enschede om precies te zijn. En ik betaalde er een tientje en drie losse euro's voor, geen geld toch?! De tas heeft enkel een rosegouden rits aan de voorkant, doorlopend aan de zijkanten, verstelbare schouder banden en een hengsel om hem mee in de hand te dragen. Aan de binnenkant zit nog een handig ritsvakje voor je telefoon, sleutels en lipstick etc. en verder is hij net zo simpel als de buitenkant. Geen poespas, alleen het broodnodige, heerlijk!

Ik vind deze tas helemaal geweldig. Wat vind jij van deze tas? 

5 opmerkingen:

  1. Mooie tas! Ik had niet verwacht dat je zoiets bij de Primark kon kopen. Als ik er ooit nog eens kom, ga ik meteen opzoek naar zo'n tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie rugzak =)
    Echt een heerlijke budget prijs!
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tas! Lekker basic, maar toch origineel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ga morgen direct even langs de Primark, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...