zondag 20 september 2015

Outfit || Shooting in the City

Afgelopen week was ik samen met mijn vriend voor een bezichtiging in het centrum van Zutphen. Ik was hier echt nog nooit geweest, maar wat is dit een schattig stadje! Na de bezichtiging besloten we outfitfoto's te maken in dit leuke straatje. De foto's zijn dus niet gemaakt met mijn spiegelreflex, maar met een iPhone5s, waardoor de kwaliteit minder is. Maar ik wilde deze leuke outfit wel met jullie delen! 

Vandaag draag ik mijn nieuwe lange vest, sjaal en schoenen. Ik vind dit echt een lekkere herfstoutfit. In de herfst vind ik het namelijk erg fijn om laagjes te dragen, zodat ik mijn outfit gemakkelijk aan kan passen aan het weer. Verder draag ik mijn fijne handtas van H&M die ik in maart dit jaar voor mijn verjaardag kreeg. Het is een hele fijne, grote (maar niet te grote) tas die ik gemakkelijk mee kan nemen naar de stad of eventueel school.



Lang vest - H&M, Nep-leren jasje - Only, Sjaal - Vero Moda, Broek - Please, Riem - Hema, Chelsea boots - Fabs

Dit is mijn ultieme herfstoutfit! Wat is jouw ultieme herfstoutfit? 

6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...