zondag 8 november 2015

Outfit || Stripe It Up

Allereerst mijn excuses voor mijn onregelmatig posten van de afgelopen twee weken. Ik ben vorige week verhuisd en daarnaast liepen veel dingen gewoon even anders dan gepland. Mijn post van vandaag is dan ook aan de late kant, maar wilde ik jullie niet onthouden. Het is een hele fijne outfit die je zowel chique als casual kunt dragen. Kijk je met me mee?




 Blazer - H&M, Top - Primark, Broek - ONLY, Schoenen - H&M

Je kunt aan mijn outfitposts wel merken dat de gestreepte topjes van de Primark een favoriet item van mij zijn op dit moment. Ik draag ze echt ontzettend graag en ze zijn heel makkelijk te combineren. Zo ook met deze witte blazer en ripped jeans. De laarsjes die ik eronder draag maken de outfit echt af, ze zijn net als de outfit, zowel casual als chique te dragen.

Wat vind jij van deze outfit? 


5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...