zondag 20 december 2015

Outfit || Grey Mango Trousers

Daar is die dan! De allereerste post-operatie outfitpost! Helemaal genezen ben ik nog niet en ook is de zwelling in mijn gezicht echt nog niet helemaal weg, ik kan wel weer normaal functioneren. Kijk je mee naar de rest van de foto's?

Afgelopen week had ik een erg lang tussenuur, waarin ik even lekker de stad in ben geweest. Daar ging ik onder andere naar de Primark en MANGO. Bij Primark kocht ik deze super leuke schoenen, echte adidas superstars knock-offs. Bij MANGO paste ik een leuke pantalon die ik later online met korting bestelde. Ik besloot het meteen te dragen dit weekend! Dus





Jas - ONLY, Blouse - Primark, pantalon - Mango, schoenen - Primark, Horloge - dNB

Dit is dus de "nieuwe ik"! Ik ben er zelf inmiddels al aan gewend, maar bij het editen van de foto's vond ik het toch wel erg vreemd allemaal. De foto's zijn trouwens niet zo mooi scherp, dat komt helaas door het bizar slechte licht van gistermiddag. De foto's hebben daardoor wel een heel 'analoog' en oud effect, wat ik wel erg gaaf vond. Volgende keer weer scherpe foto's hoor! 

Wat vind jij van de nieuwe ik en deze outfit? 

Ps. Doe je al mee met een van de super leuke winacties? Je kunt namelijk nog t/m vanavond 23.59 meedoen!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit weer =)
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Ik vind de broek echt heel super: chique, vrouwelijk en toch ook wel weer stoer. Leuk gecombineerd ook! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een verandering door ds operatie! Heel mooi! En ik vind de outfit echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...